Vásárlásösztönzés

Vásárlásösztönzési (Sales Promotion) technikák hatékony alkalmazásával bármely vállalkozás sikerrel emelheti eladási mutatóit. Marketing szakértőink az Ön vállalatának méretéhez, vevőköréhez és aktuális értékesítési kihívásaihoz igazodva segítik a leghatékonyabb értékesítési technikák kiválasztását, elsajátítását és használatát.

A vásárlásösztönzésre fókuszáló fejlesztési programunkban segítünk vállalatának alkalmazni a hatékony ügyfélkezelés kommunikációs stratégiáit és eszközeit. A résztvevők a vállalat értékesítési stratégiájához és belső folyamataihoz, illetve a célzott vevőkör tulajdonságaihoz és igényeihez igazodva határozzák meg és sajátítják el a leghatékonyabb kapcsolatteremtési és tárgyalástechnikai módszereket, az üzletkötés eszközeit, valamint a kifogások kezelésének lehetséges módjait.

Az értékesítők megismerik az értékesítés szakaszait, a kapcsolatteremtéstől, valamint az ügyfél- és a vevői igények felmérésétől egészen az ajánlatadás és tárgyalás lépésein át az üzlet megkötéséig. A programban megvizsgáljuk az alkalmazható online vásárlásösztönzési és webshop-menedzsment eszközöket és azok használati lehetőségeit.

Népszerű és eredménnyel alkalmazott vásárlásösztönzési eszközök, melyekkel közvetlenül a fogyasztókkal és a viszonteladókkal is tartós kapcsolat építhető ki:

  • áruminták
  • kuponok
  • visszatérítési ajánlatok
  • árengedményes csomagok
  • ajándékok
  • törzsvásárlói jutalmak
  • árukipróbálás
  • katalógusok
  • előadások
  • termékbemutatók

A fejlesztési programunk során megismert vásárlásösztönzési eszközök, értékesítési technikák és kommunikációs gyakorlatok nemcsak a sales területen dolgozókat segítik hozzá értékesítési céljaik eléréséhez, de egyúttal hatékony eszköztárat nyújtanak a vállalat részére az értékesítési stratégiájában megfogalmazott célok eléréséhez, és értékajánlatának tudatosabb kommunikációjához.

Kíváncsi, hogyan emelhetjük vállalatának eladási mutatóit?

Kérje ajánlatunkat vásárlásösztönzési tanácsadás szolgáltatásunkra!